Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr společnosti poskytující úklidové služby
Poláková, Monika ; Benešová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním konkrétního podnikatelského záměru pro vznikající firmu specializující se na poskytování úklidových služeb. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická, se zabývá definováním jednotlivých pojmů a analýz potřebných ke zpracování podnikatelského záměru. Ve druhé, praktické, je vypracován konkrétní podnikatelský plán, který je následně analyzován.
Podnikatelský záměr společnosti poskytující úklidové služby
Poláková, Monika ; Benešová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním konkrétního podnikatelského záměru pro vznikající firmu specializující se na poskytování úklidových služeb. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická, se zabývá definováním jednotlivých pojmů a analýz potřebných ke zpracování podnikatelského záměru. Ve druhé, praktické, je vypracován konkrétní podnikatelský plán, který je následně analyzován.
Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu
Mádle, Jakub ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento negativní trend se autorovi podařilo sestavit ucelený marketingový mix a komunikační kampaň, která přivedla na stránky e-shopu návštěvníky, kteří na webu objednali zboží.
Comparation of Business Plan and Business Reality: Design Towels Entering Czech Market.
Tabernaus, Miroslav ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Nicolaysen, Andreas (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat chyby, které podnikatelé dělají při vytváření podnikatelského plánu, a doporučit způsoby, jak se tímto chybám vyhnout. Metoda, použitá pro zkoumání, byla empirické učení, kdy autor vytvořil podnikatelský plán, začal nový podnik a po šesti měsících analyzoval odchylky plánu od podnikatelské skutečnosti. Za hlavní příčiny odchylek byly pojmenovány nedostatečný průzkum trhu, neexistence smluvních ujednání o minimálním požadovaném výkonu obchodního partnera, chyby v internetovém průzkumu konkurence a právních náležitostí a příliš optimistické očekávání. Doporučení začínajícím podnikatelům též zahrňovali vytvoření stromu předpokladů, detailního plánu prodeje, scénářů pro jinak neočekávané situace a vyhnutí se fixním nákladům v začátcích. Celkové zjištění práce je, že vytvoření dobrého podnikatelského plánu se vyplatí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.